Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2013 11:09 - Отвличат Лара за да може Цветанов Цветанов да се върне на власт
Автор: monicas Категория: Новини   
Прочетен: 3699 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 30.08.2013 22:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image


Евелин Банев не е споделял, докато беше в затвора, за никакви колумбийци и никакви африканци. Той обаче се зарече пред мен, че ако всичко това продължи с него, ще каже пред италианския съд с какво се занимават Цветан Цветанов, шефът на ГДБОП Станимир Флоров и Кирил Кирилов-Японеца. Това заяви Алексей Петров, чието дело днес бе отложено поради смъртен случай в семейството на един от съдебните заседатели.

Банев в знак на протест, се заричаше, че ще говори пред италианския съд, ако продължи това монтирано обвинение срещу него, за да разбере целия ЕС с какво са се занимавали Цветан Цветанов, Станимир Флоров и Кирил Кирилов – „Японеца“, съобщи Алексей Петров и уточни: "Реших да го кажа, за да бъда чист пред съвестта си и Господ".

Това дете в момента е залог освен на мълчанието на баща си, и на връщането на Цветанов отново на власт, поясни Петров.

Готов съм с ваша помощ (на медиите), да отида с г-н Флоров на детектор на лъжата, за да се провери дали аз казвам истината, и дали г-н Флоров знае кой е отвлякъл детето, категоричен бе Алексей Петров.

В отговор на въпрос каква е ролята на Японеца, Петров каза: "Аз цитирах думите на Евелин Банев пред мен, не влагам нищо лично. Само казвам, че Флоров и Цветанов са отговорни за това отличане. Най-малко, защото са заемали позициите министър и шеф на ГДБОБ. Направете си изводите".
Алексей Петров коментира и друг актуален въпрос, а именно кой стои зад стрелбата срещу Златомир Иванов -Баретата на стълбите на Съдебната палата. По думите му МВР е обезоръжило охраната на Баретата и не са изпълнили две прокурорски разпореждания да върнат пистолетите на бодигардовете. Причина за това според него е станал арестът на сина на Баретата в „Слънчев бряг".
Четири дни преди покушението съпругата на Баретата и охранителите му са направили опит да си върнат вещите и оръжието, но МВР е отказало въпреки прокурорските постановления. И аз питам кой ще провери версията дали Флоров е замесен в покушението срещу Златомир Иванов и какво се цели с това то да се случи точно отпред , каза още бившата барета.

В тези четири година управление на Борисов, той установи един стил на работа в МВР, който се състоеше в това да се монтират и фабрикуват престъпления на хора, които са неудобни. 

faktibg


Хора на Волен и СКАТ в среднощен сблъсък

Борисов плаши с нов Дянков








 



Гласувай:
12



1. tamperto - ,
22.03.2013 22:19
глупости
цитирай
2. monicas - глупости Помислих, че ще е инт...
22.03.2013 23:41
tamperto написа:
глупости

Помислих, че ще е интересно :(
цитирай
3. pcelata - само да вметна,
23.03.2013 07:04
че поголям интригант от алексейчо не съм виждала.имам познат,който работи за него и знам,че е голям идиот.това е постановка.може и да има нещо вярно,но....защо сега реши да говори?????
цитирай
4. monicas - че поголям интригант от алексейчо ...
23.03.2013 14:52
pcelata написа:
че поголям интригант от алексейчо не съм виждала.имам познат,който работи за него и знам,че е голям идиот.това е постановка.може и да има нещо вярно,но....защо сега реши да говори?????

Не го познавам, но и на мен нещо не ми харесва този човек.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monicas
Категория: Новини
Прочетен: 51175
Постинги: 9
Коментари: 28
Гласове: 240
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930